Dan före dopparedan....


Vi (jag, Gabriel & Greta) har tidigare idag varit ute på en liten promenad tillsammans. Första gången på säkert två veckor pga sjukdom. Det var så skönt att komma ut och gå lite:-). Greta ligger faktiskt fortfarande i vagnen på trappen och snusar och sover så skönt. Hoppas hon vaknar snart, jag saknar henne redan*skratt*.
Snart kommer Fredde hem och då blir det att mysa med det vanliga; Tända ljus, en brasa, äta & dricka gott och kolla på uppesittarkväll! Sen när Gabriel somnat för natten lägger vi fram klapparna under granen(tomten kommer ju med dom inatt). Spänningen är stoooor nu:-)

Så jag vill en sista gång önska er alla en underbart skön jul därute!
För imorgon hinner jag inte sitta här, och det vill jag inte heller för den delen! Förstå mig rätt:-). Njut, ta hand om varandra, ät och drick gott och skratta till Kalle:-) Det kommer jag göra!


En riktigt God Jul till er alla, från oss alla!!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Frida! Kusin Cissi här, besöker bloggen för första gången. Vad fina barnen är, hoppas Greta blir fri från hostan! Jag och Elias tampas också med hosta, jag har till och med fått flytta in i hans rum en natt för att dels hjälpa honom och sen slippa väcka Anders när jag hostar så. Så är en av oss en vettig förälder dagen därpå iallfall. ;-)

GOD JUL! Kram.

2009-12-25 @ 19:12:05
URL: http://famwinge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0