Det blev sent igår!

Pust! Vilken dag det var igår! Det blev sent, därför hann jag inte med här. Jag, svärmor och lilla Greta for som sagt till Borlänge för att handla mat till dopet på Dagab. Sen kunde vi förstås inte låta bli att besöka kupolen:-) Första gången som Greta faktiskt är "ute" på något, eftersom man ska vara försiktig nu.

Det blev en hel del fina grejer inhandlat. En puderrosa klänning till mig och en brunbeige bolero att ha till. Ett par svarta stuprörsjeans till Gabriel, en vit skjorta med svart text och tryck på och ett nitbälte, hur coolt som helst! Lilla Greta fick två nya pyjamasar från Kappahl, med kossor och får på:-) Så sööööt! Så nu har vi våra dopkläder allihopa. Fredde har redan en snygg svart kostym som han ska ha. Greta ska inviga sin superfina klänning från Kappahl som kommer från en specialkollektion som heter "Vintage Stories". Klänningen är mörkgrå med tyll och grejer och så ska hon ha en lila tillhörande liten kofta till. Så fint! Skönt när alla kläder är fixade också:-).

Idag blir det lite småfix hemma. Och imorgon ska lokalen dukas:-) Det ska bli riktigt roligt! Lovar att visa bilder här sen. Men nu måsta jag skölja ur min färg som sitter i håret! Lägger upp en bild nedan på Greta i nya ko-pyjamasen:-)

Ha en bra dag!

/Frida
                             GODMORGON ALLIHOPA:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0