Angående vår dörrkrans

Har redan fått lite förfrågningar ang. vår dörrkrans som jag la ut en bild på tidigare idag.
Var den finns? m.m. Så jag tänkte svara på era frågor:-) Själva kransen köpte jag hemma här i Avesta i en blomsterbutik. Eftersom jag ville ha en mörk och det hade inte butiken som gör kransarna. Sen tog jag med kransen till butiken som finns i Västerås och heter Design & Countryhouse. Där valde jag sedan ut en av designerna som fanns i butiken och vad det skulle stå på den. 
Dom har egna kransar också men dom är mer i typ halm och det gillar inte jag!
Man kanske kan beställa från deras hemsida med, är lite osäker eftersom jag inte kollat in deras sida så noga.
Jag har istället alltid gått in till butiken när jag är i Västerås.

Det här är verkligen en underbar heminredningsbutik med det lilla extra! Gillar ni vitt och country stil ska ni definitivt besöka butiken för att uppleva den om ni har möjlighet! Man kan gå där hur länge som helst och man hittar hela tiden nya saker när man kollar sig omkring:-) Hoppas jag kunde hjälpa er lite på traven!

Lägger med en länk här till deras sida: http://www.countryhouse.nu/

/Frida


                                      Bilder från butiken!
  

 





                                                                

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0