Underredes besiktning & kräftor:-)

Hämtade ju paketen från lekmer.se igår och jag är så himmla nöjd:) Allt var precis som jag tänkt mig! Greta fick babygymmet i förskott, det är ju så kort tid dom har dom och varje vecka som går så blir hon ju större! Många fina och skarpa färger på den och melodier som spelar. Det var dock en aning hög volym på den fast jag ställde den på lägsta nivån. Men det går att dämpa det lite genom att sätta igen högtalaren på baksidan med en bit papp eller nåt. Men annars var allt klockrent!

Har varit till min barnmorska idag för en underredes-besiktning;) och jag blev godkänd, inga anmärkningar, ha, ha, ha! Ja, det är ialla fall skönt att veta att allt står rätt till där nere efter en förlossning! Så nu knaprar jag mini-piller för fullt:-) Har ju inte lust att få en knodd till om nio månader *gah* blir svettig av bara tanken!
Nej, vi är nog nöjda nu som det känns. Det kanske låter hemskt, men så är det! Livet har ju så mycket annat att erbjuda också:) Och vi är så innerligt tacksamma över det vi har, två underbara och vackra barn....en flicka och en pojke:-)

Prästen har besökt oss idag också. Så nu är all planering klar, vem som ska göra vad, hur vi ska stå och vad vi ska sjunga:-) Det kommer bli så fint alltihopa:-) Och nu har i stort sett alla osat också, sista dagen imorgon. Sen är det bara inhandlingen kvar. Ska bli så roligt att få dekorera och göra fint på borden nästa helg!

Grabbarna spelar Wii för fullt just nu, Greta vilar och jag hamnade här! Vi har nyss käkat kräftor, italiensk ostpaj, romsås, ostar, kex, avokado, jordbubbar m.m. Riktigt smaskigt! Så nu är man mätt igen. Och just nu Inväntas kvällens Idol. Mmmm, älskar fredagar! Har laddat upp lite bilder nedan....
Hoppas ni har det lika bra:-)

Kram!

/Frida
                                             Kvällens smaskigheter!
 

 Roligt med nya baby-gymmet:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0