4495 gr och 58 cm

                                    ♥KÄRLEK


Hektisk dag idag. Men jag känner mig nyttig. Jag hann uträtta allt jag skulle. Trots att lilla Greta ville äta både en och två gånger på BVC innan vi kunde fara vidare:-)
Greta är och kommer nog fortsätta att vara "liten & nätt", precis som sin bror:-). Hon väger idag (8v.) 4495 gr och är 58 cm lång. Gabriel vägde 4710 gr och var 57 cm lång vid samma tidpunkt. Så dom följer varann ganska precis. Roligt att jämföra lite mellan dom båda:-)

Stötte även ihop med min vän Sandra med man och lilla Eira av en ren slump på BVC när jag satt och ammade. Tyckte jag hörde ett litet bekant "hest" skrik från ett av rummen längre bort. Men reflekterade inget mer över det. Ut kom dom ialla fall, hela familjen, från rummet intill:)
Jag trodde väl inte jag skulle stöta ihop med dom där och inte kunde jag heller tro att jag faktiskt lyckats känna igen lilla Eiras söta skrik:-) Det är bra lustigt när man ibland stöter ihop med nån man känner bara sådär, hur som helst och var som helst. Så vi fick en trevlig liten pratstund i väntrummet på BVC:-)

Färden gick sedan vidare mot mitt jobb där jag hämtade dukarna till dopet. Och lilla Greta fick åter en massa berömm om hur söt hon är och lik sin far! Och jag håller med:-)

Tårtan är beställd nu också, jag hittade en så himla fin tårta på nätet som jag vill ha. Den blir i stort sett lika som den. Så det blir nog jättebra.

Nej, nu ska tvätten vikas:-)

Ha en fortsatt skön kväll!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0