En liten tös har anlänt:-)

Vill bara kläcka den goda nyheten att ytterliggare en liten tös har hittat ut i världen!! Det är alltså Jessika http://agni.blogg.se/ och Daniel som är dom lyckliga, nyblivna föräldrarna:-).
Ringde Jessika tidigare i morse för att höra hur hon mår. Jag hade precis innan fått ett mess på luren om att dom var påväg in vid 6-tiden imorse. Men jag tänkte att det tar nog tid så jag måste ringa och höra vad som händer! Jessika svarar och jag hör ett litet bebisskrik i bakgrunden, men hinner tänka att det kan ju aldrig va deras bebis!

-Vad händer sa jag, va gör ni?!
-Det är klart nu, säger Jesika!
-Va, utbrister jag!! Redan?!
-Ja, du kan skita på dig med dina fyra timmar, säger hon:-)
-Här tog det tre! Säger hon och skrattar igen!
-Underbart, säger jag och skrattar, en liten tjej!!

Hon kom alltså ut vid ca 9-tiden imorse som jag förstått det.

Så jag vill bara säga stort GRATTIS till dom stolta föräldrarna än en gång!!
Det gjorde ni bra:-)

Kommer snart och håller/snosar liten bebis!!

Kram från oss!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0