Ett leende

Alla sover utom jag:-) Har haft så fullt upp i dag att jag inte hunnit med att skriva något här. Har inhandlat diverse saker till dopet. Lite ljus, snören, julkulor, marschaller m.m. Så det här inlägget blir inte långt, bäst att försöka sova nu medans prinsessan gör det också;) Hon är så underbar där hon ligger i sin vagga intill. Och jag älskar denna lilla flicka så starkt och så mycket att det gör ont! Ett leende från henne gör mig så oerhört varm och lycklig:) Det kan inte beskrivas med ord.....Det måste upplevas:-)

God Natt!

/Frida

Lyckades fånga det här underbara leendet igår hos mamma:)


Kommentarer
Postat av: Malin Rabb

Men herreguuud vilken söt unge!!!!!!! :) Förstår att du smälter!!! Jag med! :)

2009-12-08 @ 17:50:44
Postat av: martina

Hon är verkligen helt bedårande:):) Som du säger att det går verkligen inte att beskriva med ord hur lycklig man blir när de små ler, hela världen stannar upp och man bara njuter:):)

2009-12-08 @ 18:11:48
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Lina

ÅH små smilegropar har hon oxå, va sööööt! :)

2009-12-09 @ 11:46:24
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0