Frisörbesök...

Japp, de har vi varit på idag, jag & Gabriel. Greta fick stanna hemma med pappa:-) Det gick jättebra, hon sov så sött hela tiden i vagnen. Det va riktigt skönt att få av lite slitna toppar kan jag säga! Gabriel spar ju sitt hår lite på längden, så där blev det inte att ta av så mycket. Jag däremot kapade av nästan en decimeter! Usch, jag hatar att behöva ta så mycket, vill ju spara längden på håret. Men väntar man så länge som jag gjort får man skylla sig själv! Och nej, jag gjorde mig INTE mörk;) Jag vågar inte, är så rädd att jag ska ångra mig! Jag gjorde mig mörk en gång för en herrans massa år sen, och hjälp va jag ångrade det:/. Så, jag förblir nog blond ett tag till:)
Man har ju roligast då oxå, ha, ha, ha!

Kvällen hemma här blir lugn och skön med familjen och en underbart god Thaisallad gjord av ingen annan än mig själv:) Fredde tjatar nåt här bredvid om att han ska hjälpa till;). Gud vilken tur:-)  
Slänger med lite bilder från dagen såklart!

Ha en underbar lördag;)

/Frida

                                      En nöjd & nyklippt Gabriel!
 
                           Mys hemma efter frisören:)







                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0