Hemma hos mamma


Var kan man hitta kulor som dessa?!

Är just nu hemma hos mamma med barnen. Fredde drar ny el åt henne i hennes nya kök. Så idag blev det Pizza i magen:-) Höll på att få en chock när Greta väckte mig imorse och klockan var 07.00! Hon har sovit hela natten i ett sträck! Så man kan ju inte klaga precis. Och blöjan, den va fullbajsad kan jag säga:) Just nu ligger hon på soffan bredvid mig och vilar lite. Gabriel är lite bättre, ingen feber, men hostan vill inte riktigt ge upp än:/. Är glad bara vi är friska på dopet på söndag allihopa. Har ändrat mig lite ang. färgtemat, jag tänkte ju blanda rött/rosa men nu har jag bestämt mig för att ha bara rosa, vitt och silver. Och tallris blandat med tulpaner eller rosor som jag ska spreja med silver! Tror det blir bra. Ska jaga tag på rosa julgranskulor också, någon av er som sett det i någon affär kanske? Är glad om jag kan få lite tips från er igen:) Nu ropar visst mamma att kaffet är klart! Skönt när man blir ompysslad hemma hos mamma ibland;)

Kram så länge!

/Frida


Kommentarer
Postat av: Jessica

Rusta har en del rosa faktiskt. Finns en del på deras hemsida men mer i affären. Antingen så åker du hit eller så jag åka och köpa åt dig och ta med till Avesta.

Jag ska till Avesta på onsdag bla!

Kraaaaaam och pöss

2009-12-06 @ 17:17:56
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0