Julklappstips till alla barn!

Här kommer lite shoppingtips till barnen i jul. Jag vill ju helst inte ut i julhandeln med Greta så jag googlade lite igår och fann en fantastiskt bra nätshopping sida med alla möjliga saker till barn i alla åldrar! Så nu är både Gretas och Gabriels klappar i stort sett klara:-) Gabriel ska få slalomskidor också. Han har blivit så duktig på att åka själv. Så det är väl investerade pengar, plus att man är ute hela familjen i friska luften:) 
Det blev ju såklart lite tommare i plånboken igen;) Men det är ju såååå roligt att handla till barnen.
Så här kommer en länk till sidan: http://www.lekmer.se/

Och handlar man för mer än 1000 kr är det fraktfritt. Du kan också välja att betala mot faktura och nu har dom  ett jul-erbjudande att om du handlar nu får du betala i slutet av januari. Kan ju va skönt när det är mycket utgifter! Slänger med lite bilder här nedan på klapparna jag beställt.

Har förresten varit och tagit svin-sprutan tidigare idag. Skönt. Nu är det gjort. Kändes ingenting:) Var tvungen och fråga om jag verkligen fick i mig vaccinet eftersom jag inte kände något:) Men hon var nog skicklig på att sticka bara! Nu är det bara Fredde kvar och han ska ta vaccinet nästa vecka.
Är idag hemma med Gabriel som har feber och hosta, stackarn! Men han är en kämpe, klagar aldrig:)

Hoppas ni hittar något bra till barnen på min favoritsida för barn:)

Ha en skön dag!

/Frida


                               Bra, tåliga verktyg!


   Bra för "kli-iga" tänder som kommer:)
              Kan läggas i kylen.


          Experiment tjuvlarm!
Man kopplar ihop sitt eget tjuvlarm.


          Aktivitetsgym+filt för aktiva lekar för dom minsta!



 Gabriel har tjatat och tjatat om denna polisstation:)


                                     Lite tjej-klossar;)


               Experiment elektricitet.
       Kanske Gabriel blir elektriker som sin far:)


Mjukt, gulligt gunglamm som spelar en melodi.
                    Söt till tjejrummet:)


Gabriel har nött ut sin gamla polis tröja.
Välanvänd kan jag säga. Och fortfarande en favorit!
Så här kommer en ny och större:)


Har en likadan till Gabriel. Jättegullig inuti:)


Vatten experiment.


Kunde inte låta bli denna:) Hur söt som helst, till en söt liten tjej!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka fina klappar!!



Och den som sprutade dig gjorde nog bara rätt. För den gör inte ont, ska inte göra ont. Och är över på nån sekund :). Lova fick sin i fredags och hon sa inte ett pip...men hon var såååå nervös innan!



Pöss

2009-12-01 @ 16:13:44
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mysiga klappar du hittat, nu blir man sugen på att handla mer=)



Såg ditt meddelande tidigare idag, men mobilen har fått en knäpp och har för tillfället låst sig så jag kan inte svara:/

Stackars Gabriel, hoppas han kryar på sig snart och att ni klarar er!



Jag ska ta sprutan på fredag - typiskt om jag får feber inför dopet på söndag. Men det är bara att bita ihop :-)

Det blir tårta för oss också förresten, men jag ska nog följa ditt tips och beställa på flera ställen.



Sköt om er, så hörs vi!

Kramar

2009-12-01 @ 18:20:59
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: martina

kan sitta hur länge som helst och kika på den där sidan:) bra priser har de också:) så söta hello kitty saker:)

hikmet.se är också en kanon sida med suveräna priser:)

2009-12-01 @ 23:29:30
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0