Lika som bär

Ännu en lugn dag hemma med barnen. Gabriels feber har lagt sig, men hostan vill inte släppa taget! Vi andra är friska, hoppas det förblir så:-) Senare idag kommer Fredde hem igen*skönt*. Tänker ila iväg och hämta hem paketen då, är ju så nyfiken på allt!
Imorgon kommer prästen hem till oss för att gå igenom dopet som är nästa söndag, på lucia. Ska bli så mysigt med dop! Jag och svärmor åker till Borlänge, Dagab nästa vecka och handlar all mat till dopet som vi skall bjuda på. Sen ska jag även beställa doptårtor, rosa såklart:-) Funderar på att ha mörkröda löpare över borden, rosa blommor och lite silverkonfetti, för att få lite julstämning på det hela. Det brukar ju vara snyggt att blanda rosa och rött, tycker jag ialla fall! Vi får se hur jag fixar till allt i slutändan:) 
Slänger med en bild på Greta från igår kväll, nybadad:) Och en på storebror när han var bebis! Så himmla lika mina älsklingar:)

Ha det gott!

/Frida
      
                                              ♥Lika som bär♥
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

men guu så fina dom är..tyckte Gabriel var lite lik Hampus på kortet ovanför lussebullarna på min sida, kolla in det får du se:) Kramar

2009-12-03 @ 16:45:11
Postat av: Sandra

Ja, nog är dom lika allt! Gullungarna!=)



Det låter jättesnyggt med röda löpare och konfetti.



Jag träffade på din mamma idag förresten, ni är också lika!=)



Kram

2009-12-03 @ 17:03:10
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Lina

JA GUD va lika dom va! Det blir en liten mini-Fredde av Lilla Greta oxå kanske :)

2009-12-04 @ 11:51:20
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0