Slut på granar!

 

Hej!


Pust och stön! Nu är hela huset städat:-). Sååå skönt. Ska lägga i sista sillen i sista lagen också sen bara. Sen kan det bli julafton:-). Jag, Greta och Gabriel har varit runt i hela stan för att köpa en gran, men utan att lyckas. Dom är slut överallt där jag varit! Tycker det är riktigt dåligt, julafton är ju inte förrens på torsdag! Men det löser sig säkert ändå. Mamma tipsade om att det finns granar på flera ställen i Hedemora och dom skulle minsann sälja ända till på onsdag. Så det kanske blir att åka till grannkommunen imorgon då istället?! Om inte ni som bor här i stan har något bättre tips att ge mig?! Gabriel är ju lite bekymrad över var tomten ska lägga julklapparna om vi inte får någon gran:-). Han är så söt och förväntansfull!
Morgondagen ska tillägnas lite inhandling av de sista klapparna. Ja, jag är verkligen ute i sista sekund! Men det är ju inte så mycket att göra åt då jag varit hemma i två veckor med sjuka barn(först Gabriel sen Greta). Men nu är alla på benen igen:-). Nej, nu ska här ätas sen middag. Är hungrig som en varg!

Ha en skön kväll!

Vill  oxå passa på att önska er alla en riktigt god jul!

Kram från oss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, det är en familj på arvidsgatan i AVesta som säljer granar har jag sett. Dom har en skylt efter vägen

2009-12-21 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0