Stress! Me don`t like!

Är precis hemkommen från stan. Jag har handlat lite nya kläder till Greta(hon växer fort), 1-års present till en liten Flora tills på söndag och julklapp till svärmor:-). Börjar känna mig lite stressad över att det bara är sex dagar kvar till julafton! Har inte köpt en enda julklapp till Fredde än:/. Nog för att vi inte tänkte skövla i år, men något måsta han ju få:-). Sen ska jag lägga in sill också, det har blivit min specialitet på julbordet och det är väl därför man är kallad "sill-Frida" vid jul, ha, ha, ha!! Jag kan nog medge utan att skryta att min vitlöks/currysill är riktigt god! Så jag måste hinna med den i år med......Nej, nu iväg till dagis och hämta hem prinsen!


Ha en skön fredag!

Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0