Vad ska 2010 bjuda på?

Snart nytt år med nya möjligheter! Undrar vad år 2010 kommer bjuda på?! Vi har fortfarande inte bestämt oss riktigt vad vi ska göra; antingen blir vi hemma i lugn och ro eller så ska vi åka till kusinvitamin Pernilla i V-ås, där det alltid blir fullt ös:-). Jag vill liksom både och. Förra året var vi hemma bara vi tre. Jag hade lagat god mat och vi drack bubbel och på tolvslaget drog vi av en massa raketer. Det va mysigt:-). Men om Gabriel får bestämma så väljer han ju ös i V-ås:-). Nåja, vi får se hur det blir!

Vad har ni för förväntningar på år 2010, några löften kanske;-)?!

/Frida


Kommentarer
Postat av: Åsa Borén

Hej! Och god fortsättning. Jag vet i alla fall vad jag vill med 2010 och det är att jag ska bli världens bästa mamma till vårt barn! Sen vad det övriga året har i sin famn får stå skrivet i stjärnorna! Ha ett gott nytt år!

2009-12-29 @ 17:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0