3 veckor idag!

♥ 3 veckor ♥

Har lilla prinsessan redan hunnit bli. Och hon kan stoltsera med en vikt på 3920 gr och 54 cm lång! Inte illa:)
Här går det undan, och det är härligt att se att hon växer & frodas! BVC sköterskan var mycket nöjd med hennes kurvor idag.
Efter BVC så åkte vi; Jag, Gabriel och lilla Greta ner en snabbsväng till stan. Var tvungen att inhandla några nappar på Apoteket, dom minsta modellerna. Tror dom passar en liten mun bättre:) Sen verkar tydligen favorit materialet vara silikon:) Så två nya nappar blev det där. Var även tvungen att ta en snabbtitt på Åhlens barnkläder. Så det blev ju även ett par nya set där till Greta. Gabriel fick välja en tröja själv, se bild:) Han är mycket nöjd med sitt val!
Jag vill inte springa på stan i onödan bland massa folk, så vi for hemåt igen. Sen var det ju återigen inte så mycket kvar av dagen! Väl hemma så hann jag med det vanliga, dammsugning, middag, bada Greta och nu har jag precis nattat Gabriel.

Tänkte fortsätta kolla på Bonde söker fru nu:)
Ha en skön kväll!

/Frida


                        Gretas nya set.

    





  Mycket nöjd över sitt tröjval:)



 

          



          

         
                   













           






  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vilka gobitar :-)



Härlig viktökning, dom följer varandra väl, flickorna. Eira vägde 3890 är hon var drygt tre veckor =D



Hoppas napparna är mer tuttvänliga. Här har det nappvägrats idag och jag har ammat konstant...PUH.



Ta hand om er!

Kram

2009-11-04 @ 22:34:16
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Alexandra Sjösten

Öööhhh...

..jag vet inte men..

Fredrik undrade precis här, hur du kan köpa en tröja till Gabriel där det står porr på & mycket riktigt, då ser jag att det är en snorre på tröjan, ritat i rött.. Asså, Frida, det är inte okey.

Skulle aldrig passa på Öffre kan jag säga........

2009-11-05 @ 23:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0