70-års partaj

Kom precis hem från ett mycket trevligt 70-års kalas:) Det var Freddes mormor vi firade. Det bjöds på olika kallskuret, potatisgratäng, sallader, ostar m.m. Så nu är man verkligen mätt och belåten:) Härligt att träffa alla nära och kära igen! Lilla Greta var såklart iklädd rosa klänning med rosa ankstjärt-strumpbyxor och rosa uggs....så himmla söt! Gabriel var iklädd ett par snygga jeans med en turkos t-shirt, coola killen.
Jag är verkligen så himmla stolt över våra två fina barn, jag är lycklig och väldigt tacksam över att få äran att vara deras mamma!
Nu är vi hemma igen och myser tillsammans alla fyra.
Imorgon är det då söndag igen. Hjälp, var tar dagarna vägen? Tiden går så oerhört fort, det gäller att ta vara på den:) Och det försöker jag verkligen göra. Njuta av varje stund med min man och mina barn.

Så jag tror ni förstår att det är det jag skall återgå till nu!
Ha en fortsatt skön lördag!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0