Adventsfika med tjejerna i kyrkan

Har nästan precis kommit hem och hunnit fått i mig och Gabriel lite lunch. Fikaträffen i kyrkan var jättetrevlig:-) Vi var sex stycken tjejer med barn i olika åldrar som kom. Lilla Greta var inte yngst. Nej, det var en liten Emma på två veckor! Vi hann prata om allt mellan himmel och jord, dricka kaffe och äta lussebröd. Greta var vaken en stund och hälsade på alla. Sen knoppade hon in i sin sköna vagn.
Inväntar just nu fönsterputsaren som ska komma. Och när han sen gjort sitt så har jag lite att stå i igen. Alla gardiner ska ju upp, tur man har förberett och redan strukit dom! Längtar tills jag får hänga upp alla stjärnor i fönstrena i helgen.
Imorgon får vi bebisbesök igen av Sandra och lilla Eira. Vi har planerat att ta en promenad med vagnarna tillsammans, om vädret tillåter vill säga. Och fika lite såklart, det är ju ett måste:-)

Nej, ska återgå till mina plikter nu;)

Ha en bra dag!

/Frida

P.S Börjar tveka på ifall lilla fröken verkligen är lik MIG?! Jessika, du har nog rätt;) Jag menar, kolla in den här bilden:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag säger ju det! Pappa och storebror upp idagen!! :P

Men det gör väl inget, Fredrik är ju lite söt han å :D



Pöss

2009-12-01 @ 18:40:32
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0