Godnatt på er

Dags för sängen alldeles strax. Fredde och jag har varit på föräldramöte tidigare ikväll. Mysigt att kunna gå tillsammans. Jag har alltid fått gå själv eftersom jobbet alltid varit borta från hemmet för Fredde. Så jag njuter av alla små saker tillsammans med min man. Inget speciellt för den som alltid haft det så men för mig är det oerhört lyxigt! Lilla Greta var såklart med och Gabriel var hemma med mormor:) Har annars haft en lugn och skön dag hemma idag med det "vanliga" pysslet.
Fredde har redan dragit sig in till sängen och mormor sitter just nu och sjunger för Greta som blir alldeles tyst och lyssnar! Hon tycker verkligen om när man sjunger för henne. Nu ska jag göra min man sällskap i sängen:)

Godnatt allihopa!

/Frida


Mormor sjunger så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0