GRATTIS ÄLSKLING PÅ FARS DAG!



Vill bara säga grattis till min högt älskade, hårt arbetande man och för oss bästa pappan:)
Försökte fixa frukostbricka och ett litet paket i morse. Försökte vara snabb innan Fredde skulle vakna, men de var lättare sagt än gjort.....lilla Greta ville inte sammarbeta utan ville ha all min uppmärksamhet:) Så bröden i ugnen blev hårda och teet nästan kallt! Jag blev irriterad och Fredde hann vakna *skratt* det kallas småbarnsliv! Men det är också sånt som gör att man är lycklig för man har ett:) 
I eftermiddags var det Fars dag middag hos svärföräldrarna. Toppen mat bestående av olika Thai rätter.
Vi hade jättetrevligt! Sen hem till "Ensam mamma söker" såklart!
Och nu ska jag slurka i mig sista skvätten te:)

God Natt!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0