Hela familjen samlad!

Har precis stoppat i mig en underbart god fredagsmiddag lagad av ingen annan än mig själv:) Lite strimlad kyckling, röd paprika, purjolök, färskpressad vitlök, broccoli samt coctailtomater som blandades med lite färsk lime, färsk koriander och kycklingfond! Blev kanongott om jag får säga det själv:) Fredde och Gabriel spelar Wii för fullt och Greta blir gungad i sin babysitter:) Hela familjen samlad! Det är fredagskvällar när dom är som bäst!

Igår var jag och lilla Greta och hälsade på hos lilla Eira och Sandra:) Jättemysigt! Det bjöds på härligt gott kaffe och mjuk pepparkaka:) Den va supergod Sandra! Om jag inte sa det till dig;) Var där i ca tre timmar. Men hjälp va tiden rusar när man har så trevligt! Åkte sen och hämtade Gabriel på dagis och fortsatte med dagens bestyr.

Nu ska jag återgå till min underbart härliga lilla familj!
Ha det gott allihopa!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0