Höststädning i garderoben...

de har jag nyss pysslat med. Och hjälp va mycket skit jag hade! Sånt som jag sagt till mig själv vid flera tillfällen att; "de kommer nog till användning sen" och "synd att slänga dom", eller "dom kan va bra att ha".....Men dom tillfällena har aldrig kommit! Så nu gjorde jag slag i saken och gjorde mig av med en hel sopsäck kläder jag inte använder!

Så nu är det bara att finna tillfälle att skaffa nya:) Har funderat lite hur jag skall göra, vill ju helst inte ta med Greta än till köpcentrum. Känns väldigt onödigt! Ett alternativ som slagit mig är ju nät shopping:) De är rätt skönt....Man bara klickar i det man vill ha, går till kassan och vips så kommer en ny garderob på posten! Enkelt och bekvämt:) Och man kan prova hemma i lugn & ro.

Vill tipsa er andra om en superbra sida med mode från England. ASOS heter den. Skitsnygga kläder, skor, väskor assocearer m.m. klickar man i SEK så får man alla priser i vår valuta!

Här kommer länken: http://www.asos.com/

Så är ni shopping sugna  kan jag varmt rekommendera ASOS! Eller har nån av er något bra tips att ge mig så skriv gärna:) De va allt för nu.....

Take care!

/Frida




Kommentarer
Postat av: Jessica

Då kan du ju tänka dig hur ofta jag städar min garderob, för jag fyllde 8 st svarta sopsäckar. 8 st!!!! Mer än så förtäljer inte den här historien :P!



Pöss på sig!

2009-11-02 @ 18:44:39
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0