Sorry att jag inte hunnit uppdatera er!

 
         Lite bilder på Gretas härliga ansiktsuttryck, det händer mycket nu!


Sorry att jag inte hunnit uppdatera er här! Men jag har haft fullt upp i helgen. I lördags hade Fredde firmafest med deras anställda och jag fixade lite potatisgratäng åt killarna. Ingen hemmagjord tyvärr, utan de fick duga med färdig på påse. Tur inte grabbar är så kräsna;-) Sen spenderades kvällen hemma här med barnen och mamma. Hon lagade en enormt god köttfärssås. Alltid godare att äta när någon annan lagar:) Gabriel hade beställt menyn. Ingen vidare lördagsmiddag kanske, men va tusan! Han älskar det. Sen såg vi tillsammans på Robinson och käkade smågodis:-) Fredde kom hem vid fyra tiden, de hade haft trevligt och såklart hamnat på efterfest hos en gammal bekant:)

Söndagen då. Kan sammanfattas med ett ord: STORSTÄDNING.
Usch, va tråkigt det är men ack så skönt när det är klart! Så nu inväntar jag fönsterputsaren imorgon och efter det kan jag sätta upp gardinerna:-) Har sett två stycken stora vita stjärnor på stan att hänga upp i vårt vardagsrum. Dom ska jag inhandla nu när jag får lite mamma-penningar:)
Och på kvällen hämtade vi hem lite färdigmat från restaurang, vi tog black & white med pommes. Sen slöades det i soffan mellan maskinerna i tvättstugan.

Idag då? Ja, lite fix hemma idag också. Greta sover just nu i vagnen såklart. Gabriel ska till dagis till ett tiden. Vädret suger ju, så det är mysigast att vara inne och fixa lite:-). Imorgon ska jag ev. träffa lite tjejer med barn i kyrkan för att adventsfika lite, beror på tiden bara så det inte krockar med fönsterputsaren. Det blir mysigt i såna fall:) Nej, nu ska jag försöka hinna med lite här hemma innan lilla prinsessan vaknar!

♥Ha en bra dag, kram♥

/Frida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0