Mina älskade

Tandläkarbesöket tidigare idag gick bra, inga hål:-) Så då kan jag pusta ut ett år till! Faktiskt så tror jag att det är rätt bra gjort att inte ha några hål alls vid 29-års ålder;) For sedan hem och lagade iordning lite kycklingklubbor med potatisklyftor och en kall god sweetchili/vitlökssås till, riktigt smarrigt. Bror D kom lagom tills vi hade hunnit äta klart. Men så är det om man inte kommer i tid;) Sitter just nu framför brasan och ser på cirkus Möller, riktigt roligt program. Gabriel myser såklart när han får vara uppe såhär sent och Greta tuttar så skönt på nappen i pappas famn, kanske somnar hon för natten nu. Alla mina älskade samlade i soffan! Så jag tänker återgå till mitt sällskap nu och vårt Fredagsmys!



Ha en skön Fredag!

♥Kram!♥

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0