Miniutflykt till Falun

Har spenderat dagen i Falun med mina två underbara barn! Förenade nytta med nöje. Gabriel hade en tid hos logopeden för att kolla sin språkutveckling. Det gick jättebra! Vi behöver inte komma tillbaka igen.
Efter det så åkte vi alla tre ner en sväng till Babyproffsen butiken dom har i centrum. Inhandlade en baksätesspegel att sätta vid Gretas stol så jag kan se henne när jag åker ensam. Easy view heter den, superbra enligt andra som också har den!
Sen blev det även två pyjamasar, ett par tofflor, dinglisar som dom heter, lite reflexer till barnvagnen och ett paket riddare till storebror som skött sig så bra hela dagen.
Rysligt ialla fall vad dagarna går fort.....hinner inte med! Det är bara morgon och kväll känns det som.
Imorgon är det BVC dags. Blir kul att se hur vi ligger till med längd & vikt! Uppdaterar er om det imorgon.

Nej, nu ska jag mysa med min dotter innan hon sluter sina blå:)

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0