Sköna söndag

Har inge speciellt att uppdatera er om förutom att jag varit till kyrkan idag och Gabriel i söndagsskolan, Greta var med för första gången. Alltid skönt att bli lite "andligt" berikad inför en ny vecka:)
Oj, va lilla Greta fick mycket uppmärksamhet och komplimanger om hur söt och fin hon är! Och jag suger åt mig av allt beröm och håller med:) Mamma gjorde oss sällskap i kyrkan medans Fredde var hemma och jobbade lite. Vi strålade sen samman hemma hos lilla mamma för att äta lite söndagsmiddag tillsammans och Fredde hjälpte mamma med lite el grejer.
Sen hem och bada barn & man:), käka kvällsmat, och glo på televisionen. En riktigt skön söndag med andra ord!

Morgondagen blir nog rätt lugn med lite hemmapul och så. På tisdag är det sen dags för Gretas första läkarbesök på BVC, de ska bli spännande. Och om det finns vaccin åt Gabriel så ska han få sin svin-spruta då. Jag och Fredde ska också ta vår så fort vi får pga Greta. Och de vill vi ju. Inte för vår skull som man är orolig, om man skulle bli sjuk, utan hur onödigt och dumt det skulle vara om man blev sjuk och smittade henne!
Så nu vet ni lite hur läget är......

Nej, nu ska här knoppas!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0