Tråkig lövkrattning

Usch, vilken grå dag det har varit idag. Var ute på förmiddagen och krattade löv, inte de roligaste jag vet och vädret gjorde det inge roligare heller! Lilla Greta sov så skönt ute i sin vagn i nästan tre timmar. Härligt med frisk luft:) Hon sover superbra ute.

Så när de tråkiga var gjort med löven så gick jag in i värmen och slängde i en hårfärg i håret....igen! Rötterna kommer ju fram efter bara en natt känns de som och min naturliga hårfärg är inte den vackraste.....RÅTTFÄRG! Bläää, jag som var så blond & söt när jag var liten:) Var tog det håret vägen? Jag blev väl äldre antar jag *skratt*
Har dessutom blivit ännu mörkare i rötterna efter varje graviditet.
Tanken slog mig idag när jag höll på med håret att jag kanske skulle gå till frissan och färga mig mörk....va tror ni om det? Fast jag är skitskraj att jag ska ångra mig. Har ju varit blondin så gott som hela mitt liv! Vi får se om jag törs! Men det är tveksamt.

Gabriel har varit på kalas idag igen, de har varit några stycken nu på sista tiden och han tycker det är så roligt:) Flickan som fyllde år är så söt och vi ser, jag & Fredde att dom har ett gott öga till varann:) Kanske en blivande flickvän:) Vem vet?
Och med det så slutar detta inlägg....

/Frida

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nästan alla passar som brunetter, kolla på Gynning :).

Jag tycker du ska vara lite crazy och go for it!!

Jag tror att det kan bli kanonbra!



Pöss

2009-11-08 @ 10:02:55
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0