Tusan också!

Var ner till affären där jag hade sett den där fina stjärnan som jag ville köpa och hänga upp i fönstret till helgen......men dom var slut! Åååå, va besviken jag blev! Hade ju verkligen sett framför mig hur fint det skulle bli! Fanns ingen annan jag ville ha heller. Så nu vet jag inte om jag hinner hitta någon alls innan helgen?! Ska försöka hinna till några mer affärer imorgon igen.
Trodde aldrig dom skulle ta slut, folk verkar handla som galningar nu! Så jag är lite besviken, men, men.....

Har ialla fall haft mysigt besök av Sandra och lilla Eira idag igen:-) Vi tog först en skön promenad tillsammans i höstrusket med flickorna. Både sov så skönt och vi hann gå en runda och prata av oss lite:-)
Det blev inte den längsta promenaden pga vädret men lagom. Flickorna sov så skönt i sina vagnar när vi var tillbaka här hemma igen, så vi körde runt dom på baksidan och in på vår altan där dom fick fortsätta knoppa ute och lapa frisk luft:)
Jag & Sandra fick en mysig pratstund på tu man hand eftersom flickorna sov sig igenom hela besöket och Gabriel var på dagis. Men som vanligt så går tiden alldeles för fort när man har trevligt! Vi hann prata om allt möjligt smått & gott och dela tankar och åsikter. Vi planerade redan in en ny träff igen nästa vecka:)

Greta vilar i sin vagga som vanligt i skrivande stund och vi har precis ätit sen middag tillsammans jag och Gabriel. Sen blev det en snabbdusch för honom och hopp i säng med lite godnattsaga:-) Fredde är borta i sthlm idag tills imorgon så jag får roa mig på egen hand ikväll. Jag börjar faktiskt bli lite bortskämd med att ha honom hemma nuförtiden så när han nu är borta en natt så känns det tomt....tur man har fullt upp med barnen:-)

Shoppade förresten lite nya galonkläder och ett par vinterskor till Gabriel på nätet igår. Borde få grejerna imorgon torsdag. Praktiskt att ha ett set på dagis och ett hemma. Slänger med lite bilder på grejerna här nedan.
Ska återgå till mitt nu....

Ha en skön kväll!

/Frida






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0