Tvåbarnsmor

Tanken slår mig lite då och då; Wow, jag är ju faktiskt tvåbarnsmor:-) Det är en härlig känsla. Jag känner mig duktig. Duktig på många sätt. Jag är mamma och jag behövs! Jag har en underbar SON som älskar mig högt, det märks på många vis:) Och jag har en underbar DOTTER som ser på mig med stora ögon och ler med hela ansiktet:) Jag är välsignad med två underbara, friska och vackra barn! En PRINS och en PRINSESSA! Jag känner mig ärad, tacksam och enormt lycklig över dessa två. Jag har en uppgift med mitt liv, en viktig sådan. Jag ska alltid finnas där för dom, i medgångar och motgångar! Jag ska se till att dom blir bra individer och överrösa dom med kärlek! Jag har en uppgift i livet......jag är MAMMA!


/Frida



Kommentarer
Postat av: Cattis

De är hur fina som helst! Det är klart du ska vara stolt mamma. Vill verkligen träffa det senaste underverket snart. Kram till er alla

2009-11-27 @ 10:10:19
Postat av: Jessica Bergander

Vilka sötnosar!

2009-11-27 @ 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0