Underbar natt!

Natten har varit underbar! Greta somnade igår kväll och sov hela vägen fram till fem i morse. Käkade lite sen somnade vi om igen och blev väckta av telefonen nu 9.30! Vi har sovit som stockar alla tre, (jag,Gabriel & Greta) Fredde gick upp vid fem amningen och for till jobbet. Så jag känner mig härligt utvilad idag:-)
Får besök vilken minut som hels av en väninna, Adela,  som kommer över på lite kaffe. Så jag ska väl skynda mig och göra iordning lite fika. Annars så händer det nog inte mycket idag.......

/Frida


 

 


En pigg & glad liten tjej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ok, det blev något fel vid den förra kommentaren ;-)



Men åh så härligt. Hon tankade säkert upp inför natten igår då!=)



Och vilket underbart kort på lilla godingen!<3



Ha det gott så hörs vi!

Kram

2009-11-30 @ 10:44:39
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: cacan

Sweet as Candy <3 Så stor hon blivit, dax för en påhälsning tror jag visst=) Kram kram Carin

2009-11-30 @ 10:47:00
Postat av: Jessica

Alltså, är det bara jag eller är hon inte förträffligt lik sin storebror? :P

Lika sööööt i alla fall!

Tur att inte jag ringde när jag tänkte då...haha!

Pöss

2009-11-30 @ 20:32:12
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0