Äntligen är hon här!

En liten tös som tog tid på sig:) En bekant åkte in till förlossningen i onsdags (30/9) för att bli igångsatt. Vi har väntat och undrat och väntat allt eftersom dagarna har gått! Men så äntligen i förmiddags så kom det ett sms att deras lilla tös äntligen anlänt:) Jag är så glad för deras skull! Så jag sänder dom även härifrån ett STORT GRATTIS!!



Snacka om att man längtar själv nu.....vill snosa, pussa, krama och hålla vår lilla bebbe!! KOM UT NU!! Vi längtar sååå efter dig lilla bebis! 
Falun besök imorgon igen, får se vad det visar.....men annars känns allt lugnt, som vanligt, *suck* Har dock haft en hel del sammandragningar men inga onda såna. Det är bara magen som spänner sig. Så jag tror inte det betyder nåt!
Gårdagen på bondgården var mysig, det blev både ko-pussar, bullar & kaffe! En mysig dag med familjen som sedan avslutades med lunch på Mac Donald`s.....
Nej, nu blir det söndagsfilm med familjen, Peter Pan närmare bestämt!


/Frida




Kommentarer
Postat av: Malin Rabb

Men grattis,det blev som jag trodde!! :) En tjej!!!! Åh,va mysigt med en liten bebis!! TA hand om varandra o lycka till!! :) Kramar till er!

2009-10-05 @ 20:30:46
Postat av: Cacan

Gabriel ett sötsnöre <3

2009-10-07 @ 09:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0