Dålig start blev till ett bra slut

Ledsen att göra er besvikna, men jag är fortfarande hemma! Lilla bebis gör sig ingen brådska:) Bara att gilla läget. Extra besöket i Falun gick bra, vattnet ligger nu på 74 mm, alltså ok. Och vikten på bebis uppskattades till 3318 gr. Helt ok! Så vi får bara snällt vänta på att den lilla vill komma:)
Dagen började bedrövligt! Jag var på ruskigt dåligt humör, vet inte varför....ingen speciell orsak. Skulle tro att det är den här väntan som spökar.

Men efter frukost så stack vi ialla fall ner till älven och tog upp våran båt för säsongen. Sen blev det en sväng förbi hos Freddes farmor & farfar. Där bjöds det på varmkorv med bröd och världens godaste drick-choklad som Fredde alltid sagt att han får hos sin farmor. Jag håller med, den va toppen!
Och vid det här laget så har mitt humör blivit betydligt bättre:) Måste ha vart sällskapet och chokladen! 

När vi sen kom hem så har jag faktiskt tagit mig ett låååångt bad i vårt underbara bubbelbadkar, nästan en hel timme tror jag de blev med tänt aromaljus! Och nu sitter jag här med min sköna fleece morgonrock framför brasan. Lilla bebis stökar runt för fullt därinne:)  Inte helt fel!
Så den här dagen blev rätt bra ändå fast det inte kändes så när den startade:)

Ha det gott!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0