Ny vecka

Då klev vi in i en ny vecka igen då. Tror de lutar åt att golven här hemma åter kommer få lida av moppen:) Fredde har stuckit ner till Sthlm igen och kommer inte hem igen förrens på torsdag. Saknar honom redan!
Bestämda grejer den här veckan är ialla fall barnmorskebesök på onsdag em, förmiddagen ska jag ta en tripp till en vän som precis blivit mamma. Ska bli så roligt att få se deras lilla underverk! Sedan är det Falun tripp igen på fredag. Då är det även läkarbesök igen. Man kollar vattnet, flödet, vikten osv. En sak som jag ialla fall vet säkert nu är att skulle inget alls ha kommit igång av sig självt innan och allt fortfarande ser bra ut med vattnet m.m så är sista dagen nästa onsdag, alltså den 21 okt, som den lilla måste ut på nå vis:). Så då vet ni ialla fall det. Jag hoppas, hoppas, hoppas att den lilla vill komma ut själv innan:) Har ni märkt att baby nedräknaren här bredvid räknar uppåt, då ser ni också hur många dar jag passerat över tiden som var sagt.....
De va nog allt för nu!



Puss & kram!


/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0