Västerås besök:)

Jag myyyser av varje sekund, vill stanna tiden här och nu! Jag njuter av varje minut, timme, dag med dig lilla vän:) Du har totalt stulit mitt hjärta!!
Jag älskar så mycket att det gör ont och när du ser på mig med dina mörka blå så smälter jag. Kärleken till dig är oändlig, ofattbar och så stark...
Lilla vän, TACK för att du kommit till vårt liv, TACK att jag har äran att få vara din mor, TACK käre gode GUD för älskade lilla GRETA!

Har haft trevligt Västerås besök här idag, som tyvärr inte blir så ofta.....man vill mer än man hinner. Det var Jessica & Daniel som kom för att se lilla Greta. Vi käkade lite frukost ihop och drack kaffe & te. Hann med en massa skvaller *tihi* det blir lite att ta ikapp när man inte ses/hörs så ofta! Alla har vi ju våra grejer att stå i. Trevligt hade vi ialla fall:) Kul att ni kom! PUSS:)

Eftermiddagen så blev det ännu en härlig prommis med vagnen, Greta sover så bra i den och läääänge! Jag saknar henne t.o.m då när tiden drar iväg. Vill bara ta upp henne, hålla, lukta och pussa:)
Hon är verkligen vår PRINSESSA!
Gabriel är en underbar och härlig storebror, han säger inte så mycket men man ser på honom hur förtjust han är i henne! Han bara ler när han tittar på henne:)
Slänger med lite bilder från dagen som varit.....

Nej, nu blir det sängen!


                  

/Frida

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jaa, fler bilder tack! Inte så lätt att bara komma över å kika på underverket tyvärr! =)

Stor kram till er

2009-10-21 @ 14:08:12
Postat av: Jessica

Jag ser ut som en mupp och Danne som snorunge :D. Tur att lilla sessan förgyller bilden med sin närvaro.

Och så där sur som hon är på bilden med sin bror var hon då minsann inte när jag var där...inte ett PIP! Inte illa pinkat va :D :D

Pöss

2009-10-22 @ 22:47:32
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja Gabriel är verkligen en kopia av sin far! Lite svårt att se än men jag tror nog att eran lilla prinsessa är en liten Mini-Frida :)



Sköt om er! Kramar

2009-10-26 @ 12:24:33
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0