Lite trött idag....

Idag har jag varit rätt trött och jag har känt att tålamodet inte varit på topp. Tröttheten kommer från en ganska knölig natt till idag. Greta har vaknat till och från och varit allmänt orolig/mammig. Hon behöver mycket närhet märker jag, lilla prinsessan! Tur man har så starka band till henne att man trots tidpunkt på dygnet håller om och tröstar ändå med ett leende på läpparna:)

Dagen förgylldes ialla fall av Sandra och lilla Eira! Så söt och belåten liten bebis med mycket hår:)
Hon sov sig igenom hela besöket. Hon verkar trygg och njuta av livet:)
Tack Sandra än en gång för den söta presenten till Greta, de var exakt min stil:) Ett litet silver armband från "Pearls for Girls" med små hjärtan och pärlor på. Superfint!

Greta har varit lite knölig hela dan med, lite svårt att komma till ro. Så Gretas dag har i princip tillbringats i min famn:) Men nu ligger hon faktiskt och sover riktigt skönt i sin vagga och har gjort sen 1,5 timme tillbaka. De behöver hon.
Gabriel visade väl tyvärr inte upp sina bästa sida idag. Han ville verkligen vara i centrum hela tiden. Så jag blev avbruten pga det till och från under hela vårt besök. Försöker verkligen ha förståelse att allt är nytt även för honom. Men jag har inte sett sånt här beteende alls under dessa två veckor hittills så jag blev lite förvånad idag när det väl sken igenom lite! Det beteende som visade upp sig var att hela tiden prata, prata, prata, avbryta mig och att inte kunna hitta på något att göra. Vilket han annars är väldigt duktig på! Men inte idag....Tack gode Gud att han ialla fall är så go och omtänksam mot sin lillasyster:) Iinga sura miner på den fronten! Och förhoppningsvis fortsätter det så.

De va allt för ikväll!


/Frida

                                       Armbandet som Greta fick av Sandra & lilla Eira!
                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0