Svenska Hollywood fruar & äggmackor

                              

Falun besöket igår gick bra. Fostervattensmängden är helt ok, men lite åt det lägre hållet. Flödet låter jättefint så det är bara att försöka ta allt med ro och slappna av! Snacka om att det varit många turer fram & tillbaka, allt från att vattnet varit riktigt lågt till nu då det plötsligt ökat. Och ett tag var det tal om liten bebis som dom trodde tidigare vilket inte fallet verkar vara nu. Så det är inte konstigt att känslorna svallat fram och tillbaka! Så med anledning av att allt ser så bra ut nu så finns det ingen anledning att sätta igång något, annars hade dom gjort det nu.
Fick däremot en ny tid på måndag för att åter kolla allt.....hoppas inte den tiden behöver utnyttjas *morr*
Men vi är glada att allt ser bra ut nu och tar det dag för dag, imorgon är bf, men vi har tålamod lite till, det måste man ha. Lilla bebis får bestämma och jag vill så gärna få vara med om en naturlig förlossning, ingen igångsättning *hoppas* tänk att få vakna nån natt och väcka Fredde och säga "nu är det dags" det skulle vara en häftig känsla! 

         

På vägen hem igår inhandlades det ialla fall lite höstplantor till krukorna på trappen, älskar att pyssla med planteringar, slänger med nån bild på resultatet. 



Kvällen blev sedan en lugn sådan hemma i soffan med te och äggmackor och svenska Hollywood fruar såklart! Min klara favorit är absolut Maria Montazami, visst kan man tycka att det är "a little bit too much" ibland men jag tycker ialla fall att Maria är den som har hjärtat på rätta stället, trots all glitter & glamour! Hon är ödmjuk och är den av dom som bäst lyckats hålla fötterna på jorden enligt min mening.....man får ju faktiskt även förstå att med dom förutsättningarna som dom har så lever man inte ett Svensson liv, vem av oss skulle göra det om vi hade samma summor på banken?!

/Frida


Kommentarer
Postat av: Malin Rabb

Ha,ha,ha,ha,ha,ha!!! Jag trodde att det var NI som fått en tjej!!!!! Jag måste vara helt blåst,men jag fick det till att nån annan varit in o skrivit dit det!!! Å att de ville "skoja" till det o skriva en "bekant"!! Men herregud va knäppt det kan bli!!!!!!!!!!! IQ som en mås!!! Men lycka till nu ,och jag tror verkligen det blir en tjej,jag håller på det!! :)) Kram,kram!

2009-10-06 @ 12:21:18
Postat av: Fatima

Så roligt att kika in i din blogg. Lycka till med bäbis, när den än må komma. Varma hälsningar !

2009-10-06 @ 16:50:27
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jessica

Men för h-vete åk och föd barn med dig kvinna!!! :P

Snart så, sååå spännande!

Puss

2009-10-06 @ 17:10:49
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka himla snygga planteringar! =D

Och även en otroligt söt liten Greta!

2009-11-12 @ 08:54:27
URL: http://skruttgumman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0