Falskt larm

Kunde inte låta bli denna babysitter så jag va tvungen att beställa den nyss:) Härliga färger och supersöta djur!
Lägger med en länk med ett filmklipp på den och en bild. Bra pris oxå, 995 kr, fraktfritt!
Inatt trodde jag faktiskt nåt var på g.... Vaknade ganska hastigt och var tvungen att gå på toa, men jädrans va ont i svanken jag hade kände jag. Sen kom en molande värk i magen som satt i en liten stund och jag tänkte; tänk om det är nåt på g, om det fortsätter?! Tänk om jag får ringa Fredde och vi måste åka in?! Men jag slog snabbt bort tanken för att inte bli alltför besviken. Det här var vid ca 3.30 tiden. Jag gick ialla fall och lade mig igen och tänkte att det är bättre att försöka somna om igen, skulle de va nåt riktigt på gång så vaknar jag ju igen. Men de va lättare sagt än gjort! Pulsen slog och jag kände hur adrenalinet pumpade i mig! Jag tänkte för en stund: Shit, kommer jag verkligen fixa detta?! Efter många vändningar och vridningar så lyckades jag ialla fall komma till ro igen och somnade om. Vaknade sen vid 7.30 igen, lite besviken......de va bara falskt larm, precis som jag trodde! Kanske nån annan natt då........*hoppas*




http://www.youtube.com/watch?v=pazyCZz8Et4&feature=player_embedded


/Frida


Kommentarer
Postat av: jenny

Grattis till flickan!

Hoppas allt gått bra

2009-10-15 @ 10:42:34
URL: http://iglooglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0