Legoköp & Bebisbesök!

 
                   Gabriels lego val:)                                     Paketen till lilla Eira!



Äntligen funkar uppkopplingen här hemma igen! Har strulat hela dan.....irriterande! Kanske även dax att så småningom införskaffa en ny dator.
Hur som helst så har jag ialla fall varit ner på stan på förmiddagen med Gabriel. Han har lite sparade egna slantar som han så gärna ville köpa lite lego för. Jag tycker det är superbra leksaker att lägga pengarna på då barnen får använda sin fantasi/kreativitet när dom leker. Så ett stort paket rymd lego blev det. Så eftermiddagen har det då bla byggts lego såklart:)

Inhandlade även en present till en väninna som kommer på besök imorgon med sin lilla bebis. Tänker inte skriva vad jag köpt ifall du läser detta, Sandra *skratt* du får allt se imorrn:)  Det är lilla Eira som kommer. Ska bli riktigt kul, är så nyfiken på deras lilla prinsessa:) Var ju meningen att jag skulle ha åkt hem till Sandra och lilla Eira den 14 oktober, men det fick allt skjutas upp eftersom lilla Greta ville ut då:) Men imorgon blir det då äntligen av, våran lilla bebis träff!

Nej, nu ska här njutas en stund vid tv:n med min älskade man!

Puss & kram!

/Frida


                                                
                                                   Prinsessan själv med gårdagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack än en gång för idag och för de fina, fina presenterna (och goda bullar;-)). Kändes som om tiden gick så fort bara, men vi gör väl om det snart igen!?=)



Är det ok att jag lägger ut en av bilderna av flickorna på bloggen?



Kramar

2009-10-28 @ 15:56:56
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack själv för den söta gåvan och trevliga besöket:) Klart vi gör om det snart igen....synd att Gabriel inte hade sin bästa dag idag! Funderar om det börjar komma lite uppmärksamhetssug i efterhand! Han brukar inte alls va sådär....

klart de är ok att lägga ut lite bilder på prinsessorna:)

Kram!

2009-10-28 @ 16:31:48
Postat av: Jessica

Lik mamma har nån sagt va??

Ledsen att göra dig besviken härifrån men hon är sin pappa upp i dagen enligt mig :D:D:D



Pöss på sig!

2009-10-28 @ 21:05:13
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0