Stockholms besök:)

Dagen här hemma har rullat på som vanligt.... Allt från blöjbyten, torkning av kräkor, till vaggning och amning! Riktigt glamouröst *skratt*, nja, kanske inte.....men fasiken vilket liv fyllt av lycka:) Fick sedan ett telefonsamtal från min bror David, numera bosatt i Sthlm. Han och Lena kommer på besök för att se lilla Greta. Riktigt roligt, ser ju inte min bror D så ofta! Vi beställde färdigmat när dom kom, PIZZA såklart:) En riktig favorit hos mig!! Som grädde på moset så har jag faktiskt unnat mig själv ett glas vin till. Och i skrivande stund så sitter vi faktiskt nere i gillestugan och surrar lite skit med brasan tänd! Så nu tänker jag återgå till det:)

De va allt för ikväll!

Puss!

/Frida



Vi ser ut som tre små råttor som Lena sa! Ha, ha, håller med:)  


Kommentarer
Postat av: Alexandra Sjösten

Ahahahha aa det stämmer faktiskt hahah!

2009-10-31 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0