Frustration, hårfärg och fransk manikyr!

Lite uttråkad av att bara vänta & vänta! Snälla lilla bebis kom ut snart! Det är riktigt påfrestande när man längtar så otroligt mycket. Och frustrerande att inget kan man göra åt det och alla som säger: "det kommer när det kommer", "den lilla bestämmer när den vill komma" osv.....och det är jag ju fullt medveten om och det är just det som är så jobbigt, att inte veta och inte kunna påverka. Har nog provat allt, som från att springa i trappen hemma, röja i trädgården, städa, jobba, tvätta, vila & sova....men den lilla verkar inte vilja flytta ut ändå!

Satt precis och kollade på en heminredningssida på nätet med mycket fina saker, tänkte att jag skulle beställa något, men jag kommer mig inte för, har helt enkelt ingen lust....och då är det illa när det gäller mig och jag inte har "lust" att shoppa:) Jag tar dag för dag och hoppas hela tiden att kanske imorgon då.....
Nästa besök i Falun är ialla fall på måndag igen, undrar hur många till besök som kommer hinnas med?
Helgen ska jag ialla fall spendera med min underbara man & son i lugn & ro!

Nej, nu ska jag slänga i en färg i håret, vill ju va fräsch när det väl är dags:) Och hinns det med skulle det vara nice med lite ny manikyr, fransk kanske....ska höra med kusinen i v-ås om tid finns:) Mamma blir jag ju snart igen, men för mig är det viktigt att vara en fräsch sån! Och det är mycket viktigt för mig att vara fin för min man, det får man aldrig släppa. Bryr man sig om sig själv så kommer även andra göra det!
Ha en skön helg!
                                                                                                                       
/Frida                           


                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0