12 kg...

Ja, de är vad jag gått upp hittills, från 55 kg vid inskrivningen i v.11 till en dagsvikt på 67 kg! Jag är ett skolexempel tycker min barnmorska:) Och det får man ju vara glad över, vilket jag är! Som sagt att vara gravid, det är en lätt match för mig, älskar det och njuter av det. Enda strulet är ju det där med att det är lite vatten i magen....får klarare besked om det igen nu på fredag om det har minskat mer eller kanske ökat!
Lovar att uppdatera er om det......
Slänger med en bild på våran snygga barnvagn! Färgen är tomat-röd, för er som undrat:)

Ha en fortsatt skön kväll!


/Frida



                                

Kommentarer
Postat av: Malin Rabb

Superfin!!! Är det rosa,eller vinrött? :)

2009-09-23 @ 21:05:39
Postat av: Alexandra Sjösten

Oj oj...vilken fin barnvagn!

Det måste vara en enastående kvinna med mkt god smak som tyckte att du skulle ta just denna barnvagn... Mooouuuhahaha!! :D

Pusss!

2009-09-27 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0