Det är höst....

Kanske låter lite konstigt men jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt. Har tänt lite ljus här i köket, steker plättar & pannkakor. Blev så sugen på det idag:) Myser av att se den grå himlen ute och löven som faller när vi är inne här i värmen! Fredde är borta i Stockholm och jobbar som vanligt och jag har jobbat en sväng på mitt ordinarie jobb idag, de behövde extra hjälp och jag tycker det är skönt att låta dagarna gå. När jag inte är där så jobbar jag en del extra med lite papper på firman. Kul med olika arbeten. Man hinner inte tröttna!
Nej, nu ska jag mysa vidare med min underbara son!

/Frida                  
                               

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, tack för länken - vilken underbar sida! Här ska shoppas, dagen är räddad!



Gott med plättar, det blir det nog här hemma idag.

Hoppas du får en bra dag.

Kram

2009-09-29 @ 09:24:23
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0