Det drar ihop sig...

inför en efterlängtad och fruktad förlossning! Idag v.37+5 i graviditeten, tror man räknas som fullgången
vid 38+0 och där befinner jag mig på onsdag. Känns härligt att veta att snart, snart har vi den lilla i famnen:)
Men fast det är så nära så känns det så himmla långt bort! Det är en känsla som är svår att beskriva, overkligt på något vis.....ska till Falun igen nu på fredag, får se vad dom säger då. En sak är jag ialla fall säker på och det är att senast i v.40 så vill jag att något ska ha hänt annars får dom se till att det gör det *skratt* det är väl hjärnspökena som spökar nu såhär på slutet! Och vetskapen att det är lite fostervatten i magen, inget får ju liksom gå snett nu!
Morgondagen består bla av en inplanerad lunch med en härlig tjej som även hon går i slutet av sin graviditet, vi är lika spända, förväntansfulla och hormonstinna båda två:) Det ska bli kul att ses igen, för varje gång vi ses kan ju faktiskt vara den sista innan nån av oss far iväg på förlossning *WOW!* Jag sänder henne ialla fall mina varmaste lyckönskningar redan nu!
Och sen passar jag även på att slänga in en liten bild på mig från i lördags så ni ser hur jag växer...



/Frida

Kommentarer
Postat av: Malin Rabb

Du är så fiiiiiiiiin!!!!!!!!!! :) Spännande o se när det smäller!! :) Jag vill oxå gosa bebis,men bara låna! :) Kramar!

2009-09-21 @ 13:18:02
Postat av: Josefin

åå va roligt det är att följa din blogg, nu närmar det sig med stormsteg Frida! Håller tummarna för att du får en mycket bättre förlossning denna gång! Lycka till med allt, Stor Kram- Vilken fin gravidmage förresten, du ser strålande ut!

2009-09-21 @ 13:20:23
URL: http://josefinemillberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Lycka till gumman,ser fram emot finfina bilder sen! Kram

PS Du strålar!

2009-09-22 @ 07:29:29
Postat av: Therese

Fina fina du!

2009-09-22 @ 09:44:48
Postat av: Sandra

Åh, så fint du fått till! Härligt, nu är du tillagd i favoriter också;-).



Ta hand om dig och liten, så hörs vi!

Kramar

2009-09-22 @ 13:46:27
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0