Det här var ju roligt!


Att fixa & trixa lite med blogg-sidan, men svårt, så ni får ha lite överseende:) Har ju liksom en bild i huvudet hur jag skulle vilja att det såg ut, men det vet jag inte hur man genomför. Det skulle ialla fall vara en massa, massa rosa och ännu mera bling bling! Thats me! Men som sagt ibland är det långt från drömmar till verklighet och ibland inte *skratt* så jag fortsätter väl öva medans magen växer och bebis gör sig redo!
Har t.o.m fantiserat om ifall jag skulle försöka blogga lite från förlossningen....ha, ha, ha! Hur nu det skulle gå till.....men man vet ju aldrig. Nån annan som provat?

Ha en fortsatt skön dag!

/Frida                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0