Som fisken i vattnet...

ja, lilla bebis i magen verkar trivas just så:) Ingen som har bråttom ut här inte! Och sista dagarna har det varit väldigt aktivt i magen, speciellt på kvällarna. Förstår inte hur den lilla kan ha plats att röra sig så!
Väntar och längtar spänt tills på onsdag, då jag vet mer hur allt blir:) Det är ju så nära nu men ändå känns det som en evighet!
Dagen som varit har ialla fall bestått av en sväng till söndagsskolan med Gabriel, en härlig söndagsmiddag bestående av pangasiusfilè & kokt potatis och till sist kojbygge med Gabriel hemma i körsbärsträdet, då det såklart var min älskade man som stod för bygget och jag för kaffet.....lovar att uppdatera er så fort något händer!

Ha en bra söndagskväll!


/Frida

Kommentarer
Postat av: Malin Edling

Hej Frida! din gamla kompis som skriver:) såg på din sida att du skaffat blogg. Spännande att följa din graviditet och födsel, hoppas han/hon kommer snart! Det är ju en riktig gåva:) Min lilla Alfred är snart 15 mån, det går fort så man måste njuta. Önskar dig all lycka till din fina familj. Kram Malin

2009-09-27 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0