Väntar & Längtar!

Vill att tiden ska gå fort, fort......samtidigt som jag tänker att jag ska njuta av stunden här och nu! För när den lilla sen kommer så vet jag att det blir fullt upp med avbruten sömn på nätterna och blöjbyten:)
Och en stor omställning för familjen såklart, snart blir vi ju fyra! Konstigt...ska det verkligen komma en till person i vårt liv? Som det känns nu så är tanken overklig, jag ska väl bara ha kvar den här magen för alltid *skratt* den hänger ju liksom bara med utan några som helst bekymmer.
Och för det är jag grymt tacksam. Jag har haft turen att vara en sådan kvinna som är som klippt och skuren för att bära ett barn, inga bekymmer, ingen värk! Dessutom känner jag mig otroligt speciell och vacker med min lilla mage......jag har mycket att vara tacksam för! Men ska man sen diskutera att föda barn oxå så är det inte riktigt min grej alls, AJ, AJ, AJ! Inte så som jag upplevde det när Gabriel kom till världen ialla fall.....men det är en helt annan story!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Malin Rabb

Hej Frida! Jag älskar bloggar,har en hel del på min "favoritlista" :) Roligt å följa dig o din mage nu den sista tiden!! Spännande!!! Jag gissar på en flicka! :) Kramisar!

2009-09-17 @ 08:23:11
Postat av: Åsa Borén

Hej! Jag ville bara önska dig lycka till med bloggen och barnafödandet. Du är vacker när du är gravid men det kommer nog att komma ut en vacker varelse också, pojke eller flicka spelar ju ingen roll (även om ni vet könet) bara det är friskt och välskapt! Kom gärna förbi Willys så jag får underverket :)

2009-09-17 @ 10:28:10
URL: http://asaboren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åååh snart är det dags! Vad spännande!

Hälsa gubben din och pussa Gabriel från oss!

Kram Jessica

2009-09-18 @ 11:30:36
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0