Borta bra men hemma bäst!

Hej igen!

Nu är vi äntligen hemma igen! Borta bra men hemma bäst brukar man väl säga. Och det stämmer riktigt bra:-). Vi har haft underbara dagar tillsammans. Tyvärr inget solsken i år, men det gjorde inte så mycket. Det är skönt att bara få andas lite fjälluft och åka skidor.

Gabriel åker nu helt själv i backarna:-O. Helt otroligt att se honom sticka iväg ner på egen hand. Jag har fullt sjå att hinna med honom nu! Tur att Fredde är van på både bräda och skidor, så han har haft full koll! Jag har nämligen haft fullt upp med mig själv. Och med tanke på att jag i år inräknat, stått på ett par skidor för tredje gången bara, så förstår ni nog dilemmat:-D. Men tusan så bra man kan lära en gammal hund att sitta ändå:-D. Så en klapp på axeln på lilla mig också….inga brutna ben heller!


Lilla Greta har vi knappt märkt av dessa dagar. Hon har som vanligt sovit hela nätterna fram till ca 07.00 på morgnarna. Pigg och glad däremellan! Alla var förvånade över hur lite hon märktes av och att hon alltid är så nöjd. Och som sagt, jag är evigt tacksam för vår nöjda, glada lilla bebis! Hon är underbar helt enkelt. Det skulle hon såklart vara annars med, men det underlättar ju så mycket när dom bara hänger med och finner sig i det mesta!
Det är kanske som Freddes bror sa idag; att vi borde skaffa en till, för vi har minsann inte fått känna på hur det är att egentligen ha småbarn med skrik & grin. Dom har nämligen haft kolikbarn. Usch ja, det måste vara en pärs! Men ang. en tredje......så får vi nog se vad framtiden har med sig:-)


Nej, nu återstår det bara att ta reda på all tvätt och röja lite här hemma under morgondagen. Vilket ska bli skönt. Ordning och reda.

Hoppas ni haft fina dagar och att ni får en härlig påsk♥

Bjussar på lite bilder som vanligt......

   
     Påväg upp            Farmor♥            Tacokväll              Gladskit!

 

   
 Bowlingkväll......                                                                  Askeland

 

    
Härliga dar i backen.......

 

   
                                 Hela gänget på grillbuffè!                Var bara tvungen att provligga:-) 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0