Heja Greta!

Jag kände på mig att hon skulle lyckas vända på sig från rygg till mage nyss. Så jag satt på helspänn med kameran i högsta hugg:-). Från mage till rygg har hon kunnat ett tag, men den här lilla damen är inte så intresserad av att "ta sig någonstans", utan har mest varit nöjd i ryggläge på golvet. Men nu så lyckades hon efter en liten extra kraftansträngning:-).

Ha, ha, ha! Det är som om tiden stannar till för en stund när sånt här sker! Man blir såååå glad:-). Våran stora lilla tjej. Ja, ni med barn vet vad jag menar;-).

Nej, dags att hämta busen på dagis♥







Kommentarer
Postat av: Sandra

HURRA!!

Vilket leende hon drog till med när hon är runt, underbara härliga lilla Greta. =)

2010-04-21 @ 17:31:01
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0