Lätta på gasen älskling!

God kväll på er

Ett litet brev dök ner i vår brevlåda idag. Från rikspolisstyrelsen, märkt med Freddes namn på. Och eftersom det är jag som sköter allt på markplan här hemma så inkluderar även det att det är jag som öppnar posten. Även Freddes:-). Å, va hitta jag väl där, ja va hitta jag där! Om inte en liten fortkörningsböter på 2000 spänn! Heja älskling! Men jag kan varken bli arg eller skälla eftersom jag själv fått en rätt saftig fortkörningsböter för ett par år sedan, ooops! Bara att bita i det sura äpplet, kan man väl säga.
Så, ok älskling, nu står det lika mellan oss, 1-1 kan man säga. Och ska jag vara riktigt ärlig så har Fredde faktiskt 1600 spänn tillgodo i fortkörning, eftersom jag fick böta 3600:-).
Så det blir en månad med lite mindre penningar i pluskan tyvärr.....




Från böter till trädgårdspyssel:-). Idag har jag krattat och städat lite här hemma i trädgården. Underbart väder bjöds det på och härlig fågelsång:-). Älskade vår! Greta satt så nöjd med ute i vagnen hela eftermiddagen och Gabriel lekte med vänner.
Sen in och fixa middag och bada en liten trött sessa som slutligen stupade i säng. Storebror likaså kort
efter:-). Och snart är det även dax för mig.....

    
Bad hair day:-)    Middagstajm i vårsolen!


Hoppas ni haft en fin dag♥





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!



:):)

2010-04-27 @ 12:45:39
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihihi, det där går det inte att komma undan... Vilka tydliga bilder det är :-O



Vi fick böter i Sthlm för att ha missat lägga i p-skiva. Surt!



Kram

2010-04-29 @ 09:15:48
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0