MammaPappa & fotografering! (uppdaterad m.bilder)

Ännu en underbar dag! Vi ska strax göra oss redo för en prommis till dagis. Gabriel tar cykeln såklart:-).
Sen tänkte jag ta dagen lite som den kommer idag. Njuta av solen osv....
Måste väl också passa på att berätta att det mammas & pappas en hel del här hemma nu:-). Lite mer mamma än pappa den här gången. Gabriel, han var kvick på att ropa på pappa. Så den här gången är det väl ändå min
tur:-). Så underbara dom är dom små liven!

Imorgon ska jag och Greta ta en tripp till fotografen i Hedemora. Det är ju äntligen dags för hennes 6-månaders fotografering. Vi gjorde likadant med Gabriel, så då vill man ju fortsätta. Och sen återkommer man igen vid 1 år för en sådan fotografering med. Det är riktigt roligt att ha! Bilderna på Gabriel är jättefina:-).
Kan uppdatera här sen med lite bilder på dom!

Nej, nu borsta tänder, sen dagis!

Kram från oss♥


    
6 månaders fotona!                        1-års fotografierna......:-)






Kommentarer
Postat av: Hanna Thunberg

Åh vilka mysiga bilder! :) Hoppas allt e bra med er alla!

2010-04-12 @ 18:20:29
Postat av: Sandra

Spännande! Jag ser fram emot att höra hur det gått, jag vill också åka på fotografering!



Synd ang. huset - men tur i oturen att det varit sådan vinter så ni fick se vattnet... Vi åkte förbi huset igår och jag tänkte just på er då och funderade hur visningen gått.



Hoppas ni mår bra!

KRam

2010-04-12 @ 19:41:03
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0