Nu är det klart i köket!

Hej på er!

Nu är det äntligen klart och här kommer resultatet i bilder! Vilken skillnad va?! Jättefint om ni frågar mig;-). Fredde slutade rätt sent igår och innan vi hunnit äta m.m så var kvällen redan här. Vilket gjorde att vi sköt på pulandet till efter frukost imorse.

Värmen är det heller inget fel på här i köket nu kan jag säga:-). Igår kväll hade vi 27,8 grader härinne, he, he!
Fast det är väl inte så konstigt heller med tanke på att solen sken igår och ute är det ju rätt milt också. Men jag eldade för fullt ändå, ha, ha, ha!! Jag kan ju inte låta bli;-).
Kassetten vi satt i nere är väl inte så mycket att ta bilder på. Den är ju bara inskjuten i den befintliga öppna spisen vi redan hade. Så det har inte ändrats så mycket utseendemässigt. Men poängen är ju att få en bättre värme även på nedre plan. Mmm, nog gör det skillnad allt. Så nu får minsann kråkorna värma sig på annat sätt;-)

Riktiga resultatet på värmeeffekt kommer vi inte få bevis på förrens till nästa vinter såklart. Men fram tills dess så blir det säkert en & annan kulen sommardag som gör att man gärna värmer sig vid brasan ändå:-).

Hoppas ni får en härlig lördag!

Kram från oss♥

     
Såhär var det innan......                    Och såhär blev det:-)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men va snyggt det blev! Fränt med veden där på sidan, va händiga ni är! =)

2010-04-17 @ 18:18:30
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0